Wczytuję dane...
Model: XTREME 5W30 XL III C3 1L
Kod producenta: XTREME 5W30 XL III C3 1L
Gwarancja: 24 miesięcy
Realizacja zamówienia: 24 godzin
Zawartość opakowania: 1 litr
Wysyłka od: 12.50 PLN
Producent: VALVOLINE

OLEJ SILNIKOWY VALVOLINE SYNPOWER 5W30 XL III C3

W OPAKOWANIU - 1 LITR

OLEJ SYNPOWER XL III C3 JEST NASTĘPCĄ

OLEJU SYNPOWER EXTREME

VALVOLINE SYNPOWER 5W30 XL III C3 1L:

W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium do samochodów osobowych, z technologią wydłużonej żywotności. Zapewnia najwyższą ochronę, z możliwością wydłużenia okresu pomiędzy wymianami oleju, dostosowaną do najnowszych silników Volkswagena z technologią filtra cząstek stałych. Formuła oleju SynPower XL-III C3 SAE 5W-30 jest specjalnie przystosowana do silników Volkswagena spełniających normy Euro IV i V z filtrem cząstek stałych. Produkt zastępuje praktycznie wszystkie specyfikacje VW i jest odpowiedni do silników z układem WIV, zapewniający bardzo długie okresy międzyobsługowe, sięgające nawet 30.000 km lub 2 lat.

Zastosowania:

Olej silnikowy SynPower XL-III C3 SAE 5W-30 to syntetyczny olej silnikowy klasy Premium o wydłużonej żywotności III, do silników Volkswagena spełniających wymogi Euro IV i V z filtrem cząstek stałych. Produkt zastępuje praktycznie wszystkie specyfikacje VW i jest odpowiedni do silników z układem WIV, zapewniając bardzo długie okresy międzyobsługowe, sięgające nawet 30 000 km lub 2 lat. SynPower Xtreme XL-III C3 SAE 5W-30 może być stosowany w nowoczesnych silnikach benzynowych i wysokoprężnych marek VW, AUDI, Seat oraz Skoda i zapewnia doskonałą ochronę nawet w ekstremalnych warunkach. Valvoline SynPower XL-III C3 SAE 5W-30 jest również zatwierdzony przez Mercedes-Benz na stronie 229.51 (zawiera 229.31).

Aprobaty/Poziomy sprawności:

  • SAE 5W-30
  • ACEA C3-10
  • Przeznaczony do użytku w silnikach, do których zalecany jest olej klasy ACEA A3/B4-04***
  • Spełnia wszystkie wymagania w zakresie ochrony silników według ACEA C2
  • BMW Longlife-04 MB-229.51**
  • Porsche C30
  • Zatwierdzony zgodnie z normą VW 504.00 / 507.00*
  • Może być stosowany, gdy w specyfikacji określono klasy:
  • VW 501.01, 502.00, 503.01, 505.00, 503.00,506.00, 506.01.
  • ** w tym MB-229.31
  • *** Z wyjątkiem silników wysokoprężnych napędzanych paliwem o zawartości siarki powyżej 0,5%.
Polecamy